2021年10月15日星期五

煲水

對得我耐一點就會知道我膚淺又缺乏學識, 肚內墨水又不多.  點可以成日同人煲水, 好快就傾到水乾俾人考起.  

一時又問歷史, 春秋戰國人物關係圖, 我邊識這麼多啵. 

曾經有人話四支發達頭腦簡單, 喜歡運動的人多都學識不多, 讀書又不叻.  是否真的呢 !? 

應該都沒錯, 因為喜歡做運動人也不喜歡靜下來思考, 其實做運動過程也很花時間和體力. 人又怎可以兼顧得太多呢 !? 

要我塔上嘴有關歷史課題, 答不到 ! 又問我陳年電視劇個配角叫什麼名字, 劇情說什麼 !?  

那些年, 晚晚出入豪華夜宴那有時間去看電視.  

1。那些年誰主演尋秦記 !?  

2。尋秦記女主角是誰 ? 

3。 奸角又是誰主演 ? 

4。  雪兒在劇中的名字是什麼.  

嗱 ! 他就是這樣考我, 我有樣學樣...看一看你們能否給出答案 ? 

註明在先, 不得查看維基老師.  一分鐘內要回答, 答不出就要跟我說: 我唔記得啦 ! 

哈吹 ! 是否要連續說四次。。。我唔記得啦 ! 我唔記得啦 ! 我唔記得啦 ! 

咁樣。。。煲水法。 

水煲,水乾未 !? 


2021.10.15



沒有留言:

發佈留言