2021年10月25日星期一

南Y島旅遊

 


昨天去了南Y島旅遊....HEA 住一日美食團, 第一站我選的在早上10:00,  平平地去大家樂吃飽才起程.  本來想拖, 一路拖到十一點才去坐渡輪.  

因為, 有個朋友腳痛未痊癒私低下聯我說要爽約.  我拍拍心口說放心不行斜路, 不行樓梯出來啦 !  

終於都被我拖到12:00 才到南Y 島, 上船後架起副 DIOR 黑超扮有型, 在小巷左穿右插, 每間小店逛一逛, 看一看.  又到海邊拍拍照 ! 

呀 ! 岸邊有間風景區秀麗的西餐廳, 坐低一邊嘆美食一邊欣賞藍天海岸, 吹吹海風遙望遠處垂釣.

差不多三點就回程了  ! 去 IFC SHOPPING 囉. 嘩 ! 好多, 好多東西想買呀 !   

嘻嘻..... 不可洩漏太多私生活, 要保持一丁點兒私隱.  

晚上又去吃福建菜, 同好友一起其實到那裡也會很快樂.  

她們非常之魔鬼常常迫我吃好的, 又不知道我唔得太多, 一直都在說減磅呀 ! 

要身材正斗......

哎呀 ! 忘了最想試的豆腐芝士蛋糕呀 ! 

快樂的一天.  

2021.10.26

沒有留言:

發佈留言