2021年10月30日星期六

排期慶祝呀 !


其實好友己定了日期幫我預祝生日, 可以擇去西貢吃海鮮又可擇去飲茶😘😘

我諗住不用她們太破費所以擇了去吃蝦餃同燒賣.  

笑..... 她們說早就估到我會擇去飲茶.  

她們話在YOUTUBE 見到阿蘇介紹一間全香港最好吃的 Y 燒飽一定要我去試. 

哈..... 佢地知道我次次都要點 Y 燒飽, 專登好吃的找俾我去試一試. 

我今日找一找阿蘇條片, 睇完我唔想去......我寧願去西貢. 

這麼貴Y 燒飽我未吃過, 值唔值得呀 !? 

突然間想到:  

在這人生中有你們相伴, 有你們陪慶祝吃什麼也不重要, 重要的是能跟你們一起.  


也希望, 尚有其他人, 其他好友排著日期來幫我慶祝.  生日當然要快快樂樂地過. 

得啦 ! 睇睇個SCHEDULE 我俾個日期你.  正日要留俾他........ 

2021.10.30

 









沒有留言:

發佈留言