2021年10月12日星期二

好誘惑我的江蘇大匣蟹

 一邊看一邊流口水, 好誘惑我的江蘇大閘蟹.  想著, 想著可要冒險駁一駁, 品嚐這爆黃蟹膏, 扎實蟹肉.  秋風起, 食大閘蟹一樂也 ! 可惜今時今日的我見到江蘇大閘蟹也不能嘴佢一啖, 將佢吞落肚子.  

我睇著段片吞吓口水 !!  你就好啦 ! 可以大快朵兒, 吃幾隻也嫌未足夠.  去食大閘蟹放題一定有賺個滿瀉. 


上面條片真好正, 我睇了幾次啦 ! 特別是個蟹蓋.  如果, 有男朋友幫我折肉是否很滿足呢 !? 

想吓好啦 ! 而家無機會啦 !  

靜靜雞話你知, 我已經做了大閘蟹, 所以更加唔想吃蟹.  

慢慢欣賞, 也慢慢品嚐.  

2021.10.12

沒有留言:

發佈留言