2021年10月4日星期一

假日....你去咗邊呀 ?

 


行蹤 !?  有人問我這幾天的行蹤去了那兒遊玩 !?  

怎麼失約於好友, 一早收到紅炸蛋....禮要到時人都要出席. 誰叫你們這麼遲約我, 又不好意思要你要改期遷就.  唯有作聲唯有睇著BEST FRIEND 你們在大埔燒嘢食. 

有一日去看電影007生死有時, 這是丹尼爾, 克雷格最後一次扮演特務007.  睇過好幾次他的演出, 有點捨不得葬身於小島的劇終.  寫到要主角要死就是最慘最傷觀眾心編劇. 

去了逛街買平平地東西, 不用大灑金錢雖然有消費卷幫補, 又話俾人打劫, 哈哈....口行行大隻講, 有人話嬴左樸克話讚助唔洗我做人情. 點知道真係贏錢錢.... 

重有人口行行話寫影評, 轉頭又話唔識寫 !! 

快點寫啦 ! 雖然我睇完套戲但我好多嘢睇唔明的, 估估吓又想發問又怕俾人知我無深度.  快點寫個影評出來, 我才可以裝出懂得欣賞故事背後故事. 

這幾假最多時間在家中上網, 四圍跳去看看朋友國慶有什麼好玩節目. 

假日....你去咗邊呀 ?

2021.10.04


 

沒有留言:

發佈留言