2022年1月2日星期日

免費樓宇天書

 

2022 年展望和目標. 

今時今日還可以有什麼展望 ? 目標要達至財富自由 ?  要在動盪社會, 疫情沒時間表退役的時日中去買樓成功? 

早幾日用ZOOM上了個網上課, 攞了本免費樓宇天書, 阿SIR 話學識點買樓隨時可以省返幾十萬喎. 

助人輕鬆置富.  唉 ! 今時今日怎會這樣容易買到樓, 一係有父幹重要唔怕大跌市. 

網上阿SIR 講了幾多利好因素, 通關後十四億人中1% 買樓就買晒香港D 樓喎, 又保正美國明年一定唔會加息, 重話花60萬就上到車, 還教導要問銀行借到盡, 有幾多借幾多就跌市都唔會輸. 聽完也差一點想買當借也要上到車呀 ! 

最後要俾多幾仟元再上精讀班才深入單對單度身教授, 帶埋同學去各區睇樓擇樓, 介紹專業財務公司給我們去借錢, 如果買得成樓重可以介紹裝修達人去協助設計, 翻新樓宇及安排出租一條龍服務, 聽落真係好貼身,好週到.  

考慮緊好唔好俾幾仟元去學學怎樣去實現我置業目標.  

但還是看看另外一些教人買樓方法 ?  有免費午餐教學課程給我去讀.  幾仟蚊對我來就說也不是一個小數目.  如果, 要買樓去作一個人生中最大投資都是要了解清楚多點好.  

其實, 係咪可以去運吉, 去找些地產代理帶睇樓睇多點做好準備, 上 YOUTUBE 看多一點有關樓宇知識.  

話時話, 為什麼阿SIR 講課中沒有提及樓宇將會下跌因素? 

1. 股市大跌 

2. 企業, 工廠倒閉, 失業率高企

3. 移民者急於吐現

4.  美國加息

5.  疫情嚴峻, 通關無望

6.  中央, 香港政策變動

7.   發展商劈價, 要錢唔要貨.  

這麼多壞因素, 又窮又膽小的我又怎會再去想這些不切實際目標. 

新一年新開始, 我只希望自已和身邊親人, 好友都能快樂地生活, 無憂無慮, 能生活安好, 能在2022年得償所願, 美夢成真.  

2022.01.02



 

 




沒有留言:

發佈留言