2022年1月11日星期二

要學識自已煮飯自己食

 


好啦 ! 今晚不用加班 LA  ! 可以準時收工, 希望可以日日都不用 OT.

人哋我啊 ! 放工後要扮施拉仔去市場買菜買肉煮飯仔架嗎.  阻住晒搞到我涯了好多外賣. 

雖然, 一個住但我喜歡吃自已做食物, 茶餐廳些碟頭飯好難食架.  

我又不是高富美, 怎可以晚晚去高級餐廳晚飯唔似那個高富帥.  

低死....而有錢都無地方開餐了.  要學識自已煮飯自己食........🙀

所以, 好運氣就能識到個廚藝高手才有好日子過. 

嘻嘻...我都好想識到懂煮飯男生, 識到個肯做家務男人, 更加想識到能賺錢容易男生, 最想是識到過十分遷就我, 愛我的男生.  哈哈 ! 想識個土豪....... 呀 ! 

喂, 喂, 喂...怎麼講到自已好似沒有男朋友一樣似的.  

因為...佢不會做家務, 廚藝又水皮, 又無水......只剩得十分遷就我, 愛唔愛就唔話你知啦 ! 

給你們一點想像空間. 

晚安啦 ! 我留點時間去追小說. 

2021.01.12

 


 

沒有留言:

發佈留言