2022年1月10日星期一

入營的準備, 純粹笑話

 

無咩特別事我不去多人地方, 盡量不上館子開飯.  

哈哈 ! 我收到朋友叮囑 ! 佢話去餐廳, 酒樓吃飯撞岩有人確診, 自己就無啦啦變成接觸者, 隨時被政府拉去隔離在糟糕灣單獨困21日. 

斷水斷糧無電視, 無啖好食...... 

所以去吃飯, 免啦 ! 人多地方會有危險記得要即閃.  

乖乖地返工要帶飯啦 ! 唔好去同人撐枱腳啦 ! 

我在想...如果要入槽糕灣, 最緊要帶些什麼呀 !?  早前有朋友親戚就帶埋電腦, 枕頭, 被, 公仔麵和午餐肉.  入營的準備, 純粹笑話. 

我話帶多幾個杯麵.............

上網看一看, 嚇死我啦 ! 原來要帶好多電器用品, 要帶電飯煲又要帶拖把, 最緊要帶電話, 充電線. 

浴室用品........ 長假期使用, 二十一天呀. 

公司唔知要不要扣假呢 !  

如果, 同家人住是否一家困在一起呢 !?  

哎呀 ! 唔好再想啦 , 好驚呀 ! 

雪- 2021.01.10 


沒有留言:

發佈留言