2022年1月19日星期三

如果呢一刻世界末日

 這個世紀有種不一樣感覺, 地球好危險.  

現在豬流感就是小兒科了, 而OMICRON 變種病毒變到易於空氣傳播,  各區這兩天就出現很多地方有確診個案了. 是不是地球就快不合適人類居住, 是否要移去火星居住 ? 

當前, 疫情下人人自危, 聞到疫情嚴峻...就趕去超市搶米, 搶出前一丁麵, 再去搶多幾條紙巾 ?

你搶了沒有? 有沒有怕了而日日吃外賣飯盒? 

我們現在就最怕成為電視新聞中確診主角.  如果朋友約吃飯就關帳封鎖, 拔電話線避開居住在確診者附近好友.  

有時候花了點時間去想, 是否世界沒日真的在22年來臨 ?

如果如果呢一刻世界末日
我只可以打一通電話
我會打比一個我從來鼓唔起勇氣打比渠慨人
將我心裏面想講慨嘢全部講哂出嚟
因爲我唔想自己後悔
明晨 天將會塌下來吧
突然你我愛的一切未曾愛够已火化
傳聞 的審判馬上來吧
面前有數百種講法 難分真假
這末日理論像提我過得好嗎 ? 

"喂無論如何我都唔會放棄"


2021.01.19


 





沒有留言:

發佈留言