2022年1月13日星期四

億元彩票美夢

 

你買左未, 妳買左未?  我買啦 ! 我買了兩注.  買了下一期 MARK SIX.  

買完就想想億元彩票美夢啦 ! 中了億元會怎樣去過美好生活 ? 

第一件事, 當然辭工補返個月給顧主, 無鞋挽屐快快離開我監房.  想一想都好開心, 日日唔洗返工就唔洗戴兩個口罩出去拼駁啦 ! 

第二件事, 去日本或台灣買返層細細地平房,  第時疫情減退後,  我就住四個月日本又住四個月台灣, 香港就間中回來, 剩低日子四圍去流浪.  

第三件事, 當然都要在香港買返層樓, 要有一個四五百尺的小花園, 一房一廳也好了. 笑...或買大間一點, 可以開CHRISTMAS , NEW YEAR PARTY. 

第四件事,  俾返幾百萬給阿哥, 等佢都要可以退休悠悠閒地生活.  

第五件事,  送件手飾, 請吃飯給姨媽, 買隻錶買架車俾表哥.......方便他得閒來車我. 

第六件事,  買架車車俾自已.  表哥唔車我, 我可以自已車自已. 

第七件事,  買多間屋在南區, 我驚住唔慣新界地方, 又驚屯門空氣差, 會引發敏感出現.  

要數多幾樣湊足十件事...原來, 我發了達也沒有什麼大理想.  

第八件事,  或者....或者........ 買個匣萬, 買返一埋黃甘甘的金元寶, 放在家中旺旺. 

第九件事,  買一屋毛公仔, 圓圓我兒時夢. 

第十件事,  送返十份二彩金俾阿某某, 與他一齊共富貴,  咁遲才想到他 ???? 

唔好俾太多知我發了達.  

嘻嘻....

2021.01.13




 

沒有留言:

發佈留言