2014年3月8日星期六

電話轟炸一回


點解你這麼多問題 ? 被你在電話轟炸一回, 我腦有思想東西都變沒有了 !

今晚想同我說什麼 ? 你言言又止一時的嘮嘮叨叨, 我邊上網邊應酬住你 (里句我在心裡說的) .  或者 , 約你出來給你慢慢吐苦水啦 ! 你好煩呀 ~?

有什麼意外事控制不到 ? 想借錢做模型生意唔好問我.......我跟他聯名戶口不可隨便變數字 (里句我在心底說的).

只要, 不涉及傷天害理事, 一, 二仟我都可幫你.

俾多十分鐘你, 有事好快說, 咪阻礙我睇新聞報紙看日本時裝雜誌. 

我有電話入, 你一陣再打來......

雪 - 2014.03.08


沒有留言:

發佈留言