2014年3月19日星期三

大作家你咪引我笑喎 !


唔係掛 ?  大作家你咪引我笑喎 !

剛聽我在網上點英文歌令你馬上找到創作靈感, 好快點給我看看優先場, 俾我睇睇你愛情小說待收你大作......喂 !  加寫我一個配角, 你筆下的我是怎樣 ? 唔好醜化就得啦 ! 

嗱嗱嗱 ! 你又笑緊我, 我知架, 我寫網誌多年也沒進步, 白字又多又喜口語文字. 詞彙我可說目不識丁, 真的不多.

你知我啦 ! 我只是隨便寫寫自已生活, 談談情說說愛...

如果, 這是情你竟不清醒...

如果, 這是情你眷戀著誰...

如果, 這是情你又為誰淚...

如果, 這是情你愛誰笑臉

......

.......

.......愛情令人笑又令人淚更讓人牽掛。

2 則留言: