2014年3月9日星期日

發冷中....


靜靜地發出求助訊號...在 WHATAPP 打上, 我辛苦呀 ! 我病緊....

3 分鐘後鈴聲嚮起, 點呀 ! 有無看醫生 ? 未呀......

試想一想要吃什麼 ? 我買給你.....

我唔想吃, 十分冷, 好凍......

你做緊什麼 ? 在旺角陪緊朋友購物, 之前排緊隊等付款. 剛可以走 。

我應該無大阻 ! 訓覺一陣就OK 啦 !  你可以斷續同朋友去娛樂, 實在我幾想他在身邊。

40分鐘後有人開門聲, 他為我病而擾亂了計劃好行程, 對不起 ! 要你撥下好友......

他攞了一碗火腿通粉給我, 他就咬著大家樂蕃茄焗豬扒飯。

今晚你走唔走呀 !?

唉 ~ 好彩這兩天無去廈門旅遊要不是在外地病起上來就苦過吃黃蓮。

雪 - 2014.03.09

4 則留言:

  1. 雪,快睇醫生,不要耽誤了,天氣不好,保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒼海哥, 我睇醫生....應快好 ! 不用擔心.......
      你都要保重.

      刪除
  2. 現在吃飽又吃薬MY █▄❤vE 好姊妹**¤☁*睡甜甜最好不過呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳳, 多休息多飲水會快點好, 我地一齊加油. 祝齊齊快點康復.

      刪除