2014年3月12日星期三

無看醫生



無呀 ! 無睇醫生...俾他罵緊做咩唔睇醫生 ?

得啦......再撐兩天都未好就會看, 唔好煩我啦 !

識我耐朋友都知......傷風感冒對我來說就好似家常便飯, 天氣一冷一熱。 我就會被病魔纏住, 好鬼衰隔個月就來找我。

係 ! 唔想吃藥...唔想排兩多個鐘等睇醫生幾分鐘. 感覺訓醒過來就會好, 補補維他命 C , 食多幾個奇異果就會康復。這玻璃杯的熱檸檬薑就是我這晚的解藥。  這晚已沒發冷只有幾聲咳嗽, 係成身尚有點痛楚。

一般想著病了可以要不上班做懶虫的話, 我才會乖乖看醫生取假紙。

都幾好呀 !!   病時候他會陪伴在我身旁, 他會當我公主看代。

雪 - 2014.03.12

1 則留言:

  1. 雪,其實你也有道理,普通傷風感冒,燒不太高,沒有併發症,真係不用看醫生的。休息多d,早日康復啦。

    回覆刪除