2014年3月27日星期四

休息...過埋明天先得 !



我要讓疲累身體, 高漲情緒好好休息...過埋明天先得 !

我要減肥吃沙律餐,吃健康食物...過埋明天先得 ! 聽日佳人有約...我要感受下星星魔力...我要吃韓國烤. 唔準笑我貪嘴笑我肥. 

聽著, 明天政府大球場欖球賽...要坐地鐵. 
非常多人不要在祟高百貨等, 好多拖行李箱自由行. 在老地方先到先等.



OK !? 得得得, 我準時收工. 

佢當豬仔...明明約好了,各自各到餐館, 一出地鐵站就是目的地, 我怎會不坐地鐵 ?   

雪 - 2013.03.27



 




2 則留言:

  1. \( ◕ε ◕ )/*☁*¤話咁快又一天*⊹ 甜夢啊♦•☾・゚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳳, 神鳳....又見到你, 多謝你來探我.

      刪除