2014年3月4日星期二

在胡說八道之中


同是天涯淪落人,相逢何必曾相識!

我材疏學淺, 這是詩來的嗎 ?  他說這是送我的詩.....唔係掛 ?

咁都得 ??  你扒詩人作品都扒些我未聽過字眼......

我喜愛詩情畫意, 失落, 淪落人, 這些意景我不太懂得欣賞......好難產生共嗚 !

這兩句意思是說倆個相愛, 又再相聚 ? 但因過去種種, 曾經過去而不可擁抱.  如果, 不曾認識眼前人, 不曾有曾經過去相識傷害.......我都未試過這些復雜情感 !

你知不知我想說什麼 ?  唔明呢 ?  我都唔明....你又點明呀 !

無錯, 是在胡說八道之中.

雪 - 2014.03.04






沒有留言:

發佈留言