2015年9月29日星期二

沒時間上來



原來我統統寫得太多, 多到幾時寫現在, 幾時寫曾經, 又幾時寫將來...

連我搞不清楚, 你都唔好問我...

我情情愛愛要放埋一邊, 我正努力溫書中, 無喔你們.

這些晚上課程一陣又測驗, 10月又考試...PASS 了就讀完啦 !

哈 ! 哈 ! 哈 ! ! 哈 !咪咁快恭喜我住....係讀完一科.  跟尾重好多科的......

我一早話你知......

也許, 過完新年會第三, 四科內/在一星期內返兩晚.  預留重讀時間俾自已...

我驚肥佬了一科攞唔到張証書....

到時, 就更加會沒時間上來.

這晚在家寫多一點......整靚一點書臉.

唔唔唔 ! 連見男朋友時間都沒有了, 要見也許要他去接我放學飛車回家.

如果他在港時候, 不過......

雪 - 2015.09.29



 




沒有留言:

發佈留言