2019年3月13日星期三

網誌吹水




他說這兒有很多舊網上朋友, 又點會寂寞同悶納. 笑我早幾日網誌吹水.

真架, 係有網友陪伴但覺得自已好無聊, 有時候寫網誌就好似對住空氣同自已說話.

點解不找現實好友去吐苦水. 好多時出外都同一大班人, 喧嚷笑談.

又怎方便跟信任好友細說心底苦惱.

成日在問我寫的是真定假 ? 在這陪伴過我多年的你, 這問題就自已去俾回[答案] 我, 好吧 !


喂...你們不在這兒留言又不回應,  新入進來的人一定當我吹牛.

喂...幫幫手在臉書回應一吓,  這樣子, 我才會知道你會喜歡來看看我, 關心我生活點點滴滴嗎.


今日, 心情幾好因為昨晚去取了張証書, 只要望一望它就很快樂, 又好滿足.

终於可以更新自己份 RESUME ....

沒有留言:

發佈留言