2019年3月31日星期日

(((@ ^ @)) 無眼睇 ~



“無眼睇”的图片搜索结果

(((@ ^ @)) 無眼睇 ~

年紀大了有老花 !? 近日有人話年紀大了眼睛退化, 出現眼朦朧又出現光芒...是反光的光芒.

睇唔到細字,  眼睛望得細字大多之過.

係咪呢 ! 也叫你平時不要長時間看腦, 不要在坐車時陏來陏去還在看手機.

回家就除低隻大眼仔換翻幅眼鏡.

其實不只是他,  我也有相同情況...什麼情況?

老花就未到我這年紀, 但 睇唔到細字,  眼睛望得細字大多之過. 妥長時間在工作及遊戲時看電腦.

A4紙上模模糊糊超細字.  唔該阿某某轉轉用大隻點的字體啦 !

慘啦 ! 甜蜜情信也看不見, 他專登整估用了最細隻字體, 夾埋用灰色字體打印後入在信封給我.

我睇唔到他寫什麼給我.

佢話我笑他擁有老人家眼睛後, 他就整張古怪紙張來跟我對壘.

我要出動放大鏡去看情信.


2019.03.30






沒有留言:

發佈留言