2019年4月24日星期三

愛情觀



50後 vs 90後愛情觀!揀男友錢行先?


50後要安隱生活, 擇男時候要看他做什麼職業, 要高大俊朗, 要似許冠傑, 做老婆要識煮兩手, 男人帶朋友回來吃完飯試過老婆手勢, 就會覺得好威威.  


90 後要相處愉快, 擇男時候重點要他識搞笑, 要逗到她開心, 做人要有計劃現時無錢無樓也不打緊,  她好似無答怎樣做個好女友,  男友醜豬唔緊要, 最好似張斷聰. 


你又會點擇 !?  其實想知道女生現今愛情觀是否仍是要愛情不愛麵包 ?  定是有麵包就大過天? 

如果, 有得擇我都想要麵包, 有麵包就不用七點未足夠就起身, 準備去上班.  

有麵包但要同醜八怪一齊, 有麵包都吃不下啦吓 ! 

以前, 有個年紀大醜男約去街, 嚇死我呀 ! 他有同居女人都夠膽約會廿歲的我. 

注定吃檸檬啦佢. 以為有個錢就一定有女仔鐘意.   

采佢都傻,  我80後的愛情觀要有計劃的 (懂吹水....被人喔了) , 找不到粗獷形也要青靚白淨.  隨傳隨到眼睛內不準看另一個女人, 識煮幾味, 等我覺得好威有個男人肯為我入廚房.  沒麵包可以一齊找一起努力,  阿爸一早同我講要麵包就沒有愛情, 想一不能得到二.  

以上純粹創作定好認真 ? 俾你們自已去思考.....

以上純粹以女生角度作考慮, 男生想發會係怎樣 ? 靚仔的會找醜女生, 因為會聽晒他說話兼服待周到是他說的.   

寫得好快因為不用思考.  

2018.04.25


 

沒有留言:

發佈留言