2019年4月27日星期六

羸落有本....俾魚腩去輸呀




原來昨晚約會有幾個朋友專登不上班, 早早去打牌局. 

湊足腳打牌局, 本來我都想請假....自制個三天假期輕輕鬆鬆.

放工後從公司乘MTR , 急急腳去趕到灣子菜館,  一個二個都自願起身讓位給我這個[魚腩].

他也叫我玩玩, 羸落有本....俾魚腩去輸呀 !

一落場即輸幾舖大牌.  幸好, 幸運之神仍有卷戀. 食了一舖花么.  本以為好大原來加得一番.
 算啦 ! 有得食就食....佢地話我晒了幅牌. 之後, 都吃了幾次四番收覆失地.

我雖然不太懂打牌又很少打, 但其實都幾喜歡嬴感覺, 有運氣到時的興奮.

飯聚間我們沒有閒談嚴肅的議題, 什麼修訂逃犯條例.

席間我們說起 [安心事件] ...........

...................................................

....................................................

.................................................... 她說男人有得食唔食罪大惡極.

他們, 笑說有味笑話.

她笑說: [身邊男人會不會背叛我, 唔知] ?

他笑著接上說:  [我不坐的士, 放心]

 她們哈哈大笑

之後............................................

我們散席一起行路去坐MTR, 慶幸, 我身邊常有他陪伴, 坐公交車也不錯.

這個男人著實也不錯, 教我突然想起結婚問題.


2019.04.27



沒有留言:

發佈留言