2017年5月11日星期四

刪了某些網誌




刪了某些網誌,唔唔...寫了些秘密事驚男朋友見到唔高興.  

刪了它就不會爆出丁點風聲.

佢好小氣架,同網友側電話要里埋, 俾個地址朋友也要偷偷摸摸.

佢知道我同人太熟或者太在乎某某人,就會嬲到想殺人咁滯.

我都知他是好在乎我, 一呷醋就好超煩, 間中陪朋友去街失佢約又笠聲唔出.

但轉個頭又玩報復, 知我想見佢又唔出來.

有時忙, 有時累又有時唔想陏陏 想著 HEA HEA........


唔好灑花槍住,  我真係驚......

要學識撒嬌隱陣點,  散了就好難找得返這個任勞任恕的男朋友了. 

雪 - 2017.05.10 



沒有留言:

發佈留言