2017年5月14日星期日

俊男定義


喂 ! 這就我認為靚仔典範也給你明瞭我品男口味, 參考這標準才會定義為俊男.

笑啦 ! 笑啦 !

同你玩緊乍.....在創作時寫個猥瑣佬做男主角.

係你教我, 這個樣經我描繪出後點只大叔這麼簡單.  我最鐘意就是有樣學樣參照別人作品, 再配自已創作靈感, 搞搞新意思.

其實,都好難日日都出貼,有什麼茶餘飯後, 在櫃台底生蛛網的日記都攞出來參考了 !
所以呢 ! 都要睇睇新聞,時事, 娛樂八掛事作參照樣版. 

預告:
明天媽媽節, 我休息一天.
如果, 玩完回來有好笑事就分享沒事就早點覺豬仔.

雪 - 2017.05.14


  

沒有留言:

發佈留言