2017年5月6日星期六

忙裡偷閒.

要找個寧靜的自修室 



而家點解可在在假日鑽牆 ? 樓上在這個假日進行工程麼 !!??

哎呀 ! 我依賴這兩天空餘來溫習 , 你這麼嘈吵教我又怎可以專注, 考天才波就肥梗啦 !

上圖書館我又唔慣, 要扮啞巴又怕唔覺意發出聲時阻到人就不太好.

天氣火熱熱又不想浪費這個風和日麗一天, 一陣去沙灘游一轉平穩不費力水, 再讀一陣書, 嘆一嘆柔綿綿幼沙. 曬曬太陽.......

笑......重要霸到個樹梢位置. 我驚曬黑唔靚......

一個去定約多個人幫手霸位好 ?  一個人好啦 ! 他在, 我一定讀唔到書.

約四點多游完水, 乘車回家再洗個白白, 扮扮靚, 坐一陣又再出動同好友飯聚.

再不現身好友話要踢我出群組無 friend do la ....今晚又要交人出去應酬.

見見朋友一定好爆笑歡騰, 正好用來洗走沖刷辦公室政治的恕氣和結氣.

笑......忙裡偷閒.

雪 - 2017.05.06








沒有留言:

發佈留言