2017年5月21日星期日

靚女相好難找出來



早前幫學文哥哥擇相, 靚女相好難找出來.  這此年來, 我認為靚的都差一多上貼了. 也送過給網友.

這天, 不上街不是威脅, 也不是恐嚇佢.

我想留些私人時間, 做一點事......不是看電視也不是在家聽歌.

我再說驚你嫌我嘮叨 , 我準備緊考試 , 又想補眠.........


原諒我出去玩原因. 原諒我沒說清楚.

你唔好再亂狂發短訊給我, 令到我不可以專注準備.

雪 - 2017.05.21



4 則留言:

  1. 雪雪準備考什麼試,無論什麼試都祝妳成功!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒼海哥, 準備考什麼試真係好辛苦,要考11次科科唔同. 而家偷懶一陣. 望快點讀完>

      刪除
  2. 雪妹妹:
    謝謝妹妹替哥哥找圖片,妹妹找的每一幅圖,很配合情節的需要,無言感激。

    回覆刪除