2017年5月21日星期日

人家傑作佔手指染



那一張超級長篇不是我寫的, 我文筆在網誌上寫來寫去都是初中程度.  

真係好難寫出這些有意思又優雅秀麗的字.  

係呀 ! 專登貼出來撓人耳目, 混淆視聽等你們一時間以為是我寫的. 

惡作事情只可以開開玩笑, 又怎可以將人家傑作佔手指染.  


惡作事情對好朋友就不傷大雅, 你幹麼貼我個四眼仔樣相出來,  好在你只放幾秒要不讓他見到. 

我真驚架......有些諸事者用放大鏡看我男友,  到時又醜化他又在背後講是講非 !!!!!  

我有排受罪  ,當我求求你不要難為我.  



等等,  我過幾日請你吃飯,這兩天太熱啦 ! 要留家嘆冷氣唔出街住.  


2017.05.20


沒有留言:

發佈留言