2017年5月30日星期二

糭是幸福



隻嚇人黑黑地糭子其實是大陸同事包的. 唔洗咁驚吃你唔壞....有幾恐佈呀 ? 

是同事的愛心糭子, 專登運落來給我們香港同事品嚐.

人減肥你又減肥, 食二隻糭子跑幾個圈出身汗, 容易過借火啦減水泡肥膏.

其實,隻糭子好足料,有花生、紅豆、綠豆、糯米、豬腩、蝦米重有青青竹葉味.
年輕女生包糭子就是這樣不可太高要求.  人家送禮物給你是帶著無限祝福, 心意和喜悅.
同事隻糭個樣無可否認真係幾肉酸......


我呢 ! 在FACEBOOK 貼相同網友開開玩笑但你又怎可以學我同一口吻, 又話恐佈又話想偷偷棄它落咸水海孝敬屈原.

我自已早早買了些正鹼水粽子一並送你.  就是知道你嘴饞又要求高, 佢受不了我送他的少少
驚喜.

咪扮野又想我冧佢.

糭是幸福, 糭是安康,  總是將最好的祝福送予他和他的家人.

雪 - 2017.05.30


沒有留言:

發佈留言