2017年5月19日星期五

要找人幫手洗腦




蛇, 龜, 牛蛙同女人都是冷血動物. 

月圓之夜己經變成了恐佈日子, 這天晚上女人會變成惡毒女妖.  你再唔幫我...我就諗些衰野出來嘴咒你, 同你身邊人.

等你俾人笑, 俾人笑到肚攣都唔只.

不過同一時間我會不惜低矮了自已, 破壞了自已眼前美好....... 

我本身都是屬蛇所以有齊蛇惡毒因子同冷血表現.

蛇就要發嬲 , 勸你先行走避要不咬你一口, 毒性遊走你全新經絡上腦後就無得求救.

限你馬上速速現身, 等著出手相救軟功唔掂就出來硬碰硬.

快呀 !

涯唔住啦 ! 咪掛著去溝女啦 !

聲明在先, 上文所說這個人不是我男朋友,請不要胡亂對號入座.

雪 - 2017.05.19


沒有留言:

發佈留言