2017年5月6日星期六

罸抄自已個名



我無不睡覺想著寫網誌的事.  我寫網誌好隨意好隨便...我怎會為寫字而忘了睡覺呀 !

笑......我唔準你笑我.

佢話我抄佢的構思, 仿他的文字.

邊個抄邊個先 ?  我就是說他抄我多點, 佢呀 ! 好黑人憎, 成日問埋一些我不懂回答的問題.

好多晚想的都是同一樣事.  前面又說沒想......

係我不想去想但大腦控制不到.  可能, 過了這幾天辦好了那件事我就會找到安寧感覺.

係佢教我...話瞓不著就抄多點經書.

我們兒時就最怕罸抄, 你有沒有試過自己罸自己抄字 ?

有時悶時候我鐘意罸自已不停地抄自已個名字. 不過, 唔知點解自已名永遠也寫得不漂亮, 每次也不滿意.  所以, 就一直不停地抄自已個名字.

你有沒有過試過抄名? 或者亂舞鐵劃銀勾...會嗎 ? 我會亂撩

可是名字中只橫同直, 所以是好難寫得靚.


雪 - 2017.05.06









沒有留言:

發佈留言