2017年5月16日星期二

天婦羅炸黑大蝦



我無看清楚,隨便貼張回歸塔照片出來. 係啦 !  係啦 ! 係啦...係失敗之作.

笑完未 ! 我而家先見到多了隻食指...

遇著個天無太陽 , 黑晒天. 風箏也要急急降草地. 

呼呼呼 ! 呼呼呼 ! 呼呼呼 ! 這些不是風聲,是我新調教的鈴聲 ??? 都唔知幹麼個手電神神化化, 一時又震盪, 一時又嚮鈴聲 ?  明明我長時間教好靜音只收 WHATSAPP 不接電話.

唔 !  是表哥喎 !?

俾佢在 FACEBOOK 發現我入了大埔......

佢叫我上去他家吃炸大蝦......

唔啦 ! 我有朋友一齊要送她去坐火車.  行了成日累累啦 !

要等幾個鐘都吃唔到他隻天婦羅炸黑大蝦.  咪制.......

我回家叫外買好過, 不過食蛋糕呢就可以考慮 ?

俾你地猜猜最後有無去表哥家 ?

雪 - 2017.05.16

 




沒有留言:

發佈留言