2017年5月13日星期六

四種女生很難找男友


一連兩日都在說 , 四種女生很難找男友. 笑 ! 有四十多個回應咁要講多一講啦 !

1. 不愛化妝
2. 不會撒嬌
3. 女漢子
4. 比較宅

其實, 我真係唔只以上四樣......

我在臉書中問好朋友還有什麼類形女生很難找男友 ?   書臉好朋友給出來的意見 : -

5. 無飯煮婦
    ~都未拍拖就要煮飯俾佢吃 ? 以前認識一個男生, 他好鍾意廚藝出眾識做菜女生. 也許是自 細缺家庭溫暖. 而在我方便想這類男人底子裡要找個愛的人定是想找個印尼妹 ?
    ~咁, 不如我找個擔得抬得的書童會化算點....純粹笑話.

6. 傲慢形自視
   ~ 自已明明是港女, 蘿底橙又當正自已是港姐, 是公主, 是高人一等的上等人. 

7. 講是講非長舌婦
    ~ 能言善辦同長舌婦有什麼分別, 死啦 ! 我咁鐘意講野......咪又多一樣 .

每日大陸來150個新人類, 當中包括專業撒嬌娘子君...姊妹們要加把勁戒除以上惡習, 要從新學做一個善解人意可人兒啦 !

有男朋友的要牽緊啦 ! 唔好只掛讀書, 考試而將男友冷落......

笑......第六點我無架, 我唔係港女.....

比較宅都是因為......男朋友荷包著想減少花費.

雪 - 2017.05.13






  

沒有留言:

發佈留言