2017年6月18日星期日

2017年的父親節


在一個南方孤島上, 孤孤單單地過這個 2017年的父親節.

喂 ! 借你個老爸同我一齊慶祝可以嗎 !?
其實, 我係害怕寂寞的人, 怕一個人對著四幅牆.  所以, 一悶的時候就喜歡上街四圍逛.

以前總愛買靚靚的襯衣及領呔給我爸爸用父親節禮物. 他有好多四正洋服配搭起來真係好英武俊逸. 

笑 ! 早兩日才買了件《AMANI》及帶了些糕點去探他們.  他一定知道我好孝順及乖巧.

係呀 ! 我同爸爸說會努力讀好那個課程. 應好快可讀完如果不掛著玩網遊, 吹水的話.......辛苦不是讀書是我身體弱成日病之過. 

下個課程學費好貴要等我儲到錢,  慢點才再想這個問題. 

或者將來日子會可達成他的願望 [無講呀 ! 費是好似在喔他似的] .

祝爸爸父親節快樂. 

祝你個爸爸父親節快樂.

祝所在爸爸都在今天快快樂樂過這個父親節. 



2017.05.18
父親節




2 則留言:

  1. 🌈好友⛅・゚🌞早晨☕午安&黃昏&傍晚好
    📣╠╣aΡpy週日🎈話咁快我回覆完大家嚟📢
    我又可以落樓去玩吓貓😸行吓街🐈買餸菜🐾
    ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗🦋º°¨*🦋
    ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║∧∧・゚✾
    ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║・ω・)*
    ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝⊂ノ¤❤*¨❉
    ────╚═╝❥*¨❣父親節快樂ღೋ♡ഐ♥
    🌷🌸🌺🌴🏠🌵🏡🌲💒🌳🍃🌱🌾

    回覆刪除