2017年6月17日星期六

不能再自閉



好呀 ! 找個星期六我坐火車入去找你.  昨天事忙完了會有個空檔可以輕鬆返一回.

入去新界地區吸吸新解空氣, 到時又可以圍在一起暢所欲言, 有你地陪我,我寂寞情緒會快點復原.

自細就沒有親姊姊也沒有親妹妹, 好羨慕鄰居同伴都有愛錫自已姊姊或可作伴的妹妹.

而我自細也沒有沒有血緣的姊姊陪伴及愛錫.

但有幸好同你們 (鄰居小伙伴 ) 一起成長, 一起經歷人生中每個階段的酸, 甜同辣辣.
 
可以, 去參觀她新居與愛人共築愛巢.

早點, 入去見耐點吸多點快樂回憶, 將快要遺忘舊事叫她幫手從她的腦內 SHARE返給我. 

她早就約會我好多次, 係自己忙又有些事放不低要先辦好才遲遲沒應約.

笑 ! 遲點......點都要先陪男友, 重色輕友多一陣.

笑! 又要同他請假, 唔知他會否阻我自由 ?

嗱 ! 你想我笑翻就放我出街玩, 唔好成日要我在家等你的約會.

困了很耐了 !  是時候找些節目 ! 不能再自閉......


2017.06.17






沒有留言:

發佈留言