2017年6月25日星期日

行花園



在遊網時不同時段也見到好多好靚花海. 

近日又見到了 ! 因大雨而讓花朵提前綻放而損失慘重的花田, 所以將會開放給公眾賞花也可即場買賣.

真係好想走入郊野欣百花爭艷, 順便消耗卡路里.  又可以帶走花花....

約會他又佢唔理我, 佢叫我去附近行花園吧 !  頂不緊大熱天時, 驚中暑......

笑 ! 算啦 ! 昨天才出了一公升汗水,今日就俾佢同給自已一齊懶懶. 

農夫叔叔說要守謢農田 , 明年還會種免得塊田落入別人手中, 隨時變廢物倉庫. 

其實,  昨天我也幫種田婆婆買了一個好多核果實.

種田婆婆話現在無田啦 ! 那些田收得就收......好難才種到一點點.

婆婆還叫我買盆花回家種植, 聽不清她說的鄉下話,  好似說花很美, 葉可以煲湯. 

我笑笑的說不要了 ! 不要了 !

而我, 當然也不會勉強他陪我行花海要是他不喜歡的話.  


雪  - 2017.06.24




沒有留言:

發佈留言