2017年6月24日星期六

2017.06.24 一天遊



以前同現在一定有些不一樣.

以前, 因為要扮乖扮聽佢話囉 !  而家 ?  人長大了 ! 少不免有自已主見有自已想法. 今日想寫什麼.......唔寫笑話, 唔聽你話, 我要寫一寫今日日記.

本來,有幾本書要幹著看但今天也暫時要閣後才看...之前, 好快地睇了一整本. 實情...我是想慢慢欣賞. 

這兩年, 返學後又要做功課又要考試, 難得有空檔我都想四圍走動, 嗅嗅花草清新空氣, 走入有林木地方.  如不活動就快變化石.....再不走走就變了僵硬人...日日坐足十多少時.

也因為,上次大陸來的她在間店睇中了件衫無碼, 剛返了新貨所以專登入去幫她買花衫.

今日行到身水身汗, 又淋雨又跳上勁凍冷人氣巴.  希望, 唔好攝親又來病就好了 ! 本想行一行鬆一鬆可以強身健體.



吼一聲 !

點知會天公不造美呢 ?

唔問他借電線, 要不我倆也許不會見到這一面 !   幹咩瘦了 !?

一陣他又話我借些事專登主動去找他. 阻住佢.......

雪 - 2017.06.24

沒有留言:

發佈留言