2017年6月11日星期日

發個短訊扮情深扮細密



他話瞓醒沒痛就電他, 同我出街行行吃飯. 要是痛就不可亂吃藥丸要看醫生呀 !

昨晚, 剛好有老人家在身邊, 煲了苦茶灌了三大碗啦 ! 今天, 人也精神生猛了很多.

今早, 起身又灌了一大碗啦 !

好啦 ! 晏點啦 ! 晏點會出來.......

太熱受不了 !

行商場又覺悶, 下星期約定你一起看戲好嗎 !

而家專登不開行冷氣, 試一試焗身汗, 出晒那些濕氣出來呀 !  定在攞苦來伸...

其實, 我懷疑在作感冒中因前面個上成紀同事又不停地咳在放假前, 又亂掟鼻涕紙巾.  最衰是自已一時間忘了戴返個口罩.

同佢 friend 就可以不客氣叫她戴口罩, 有時自已見她咳而自己戴口罩又好似在敵意反射她.

真係, 不可太顧人感受唔理得太多, 保護自已為上上之策.

一陣想點呀 !  唔好吃咁多炸野呀 ! 我要保護自已就唔可以陪你吃啦 !

笑, 但又無理由要他陪我吃炒米粉生滾粥 !?

快點想想一個兩全其美的方法, 先告知我這個麻麻煩煩的女朋友大人呀 !

其實, 他昨晚又去了渴酒都未瞓醒, 在夢遊中發個短訊扮情深扮細密.

雪 - 2017.06.11

沒有留言:

發佈留言