2017年6月13日星期二

寫什麼 ?



今晚寫什麼好 !? 放歌啦 !  快, 靚, 正......真係幾好聽, 我好鐘意是首舊歌.

但怕了他啦 !  佢三句唔埋話我仿他舊日網誌, 又話撞題目.

超 ! 昨日打十號風, 十個人幾乎有八個都在寫打颱風「苗柏」. 難度我們真的會一樣, 我估都是有湊巧吧了!

寫美容, 飲食,  旅遊, 親子, 數碼, 生活.....? 寫飲寫食寫舊肥豬肉點整還可以掛 !


都寫了好幾年的私人網誌, 平淡如路人甲, 再難寫出好構想, 所以近日也是隨便想隨便按動面前字盤的鈕制.

想緊, 想緊那本不發殼的私人珍藏, 那個男主角有幾多個女主角, 一個接一個.  不知道他同她的將來會點發展下去, 劇情都想了很久了無思索. 唯有聽聽一首哀怨情愛找我靈感.  

那老實點答我, 你最喜歡看我寫什麼 !?

你說我就寫出來........

嘻嘻........................講過一定算數.


2017.06.13






沒有留言:

發佈留言