2019年8月14日星期三

表哀思, 寄一份思念憶舊人





看放它🌼上來的.  是一段有思念🌼又沒恐佈形象的中國鬼節🌼詞句 . 

悠悠情意隨風傳🌼, 片片真情表哀思, 寄一份思念憶舊人,  農曆🌼七月十四中國鬼節🌼. 




我今晚好夜飯,  在飯前看了幾頁書所以可拋一拋別人書包.


點呀 ! 鬼節有無特別節目呀 !? 

他說:  [無聊呀 ! 發問出這些問題] . 

看看你在幹什麼嗎. 驚你悶呀 ! 撩撩你陪你一陣. 

他說現在無限上網 .

我見到你啦...成日閃出來.  都估到你悶.  為什麼不去朋友到留言又跟女生玩緊私密回應呀 ! 


我今晚沒節目, 早點回家連燈都要開晒佢才感覺到安全. 

喂 ! 係我撩撩陪我玩多一陣先. 這樣會才不會膽怯這一晚夜深.

你唔好講鬼故嚇我就得啦 !


不過, 一提佢呢 !  就............



2019.08.14




沒有留言:

發佈留言