2019年8月15日星期四

想將幸福相送




想播一首歌又沒找到合心意的.

想貼一段整餅, 整冰皮月餅又無意思.  因為, 我不會整冰皮月餅塊冰皮好難整感覺上. 

說了一年又過了一年都未有動力去整.  今年, 要是整到的話就可以送俾家人或送一些給同事. 

最驚擺了幾日, 硬過石頭就失禮 CCC 人了.

又要買模又要花大半日時, 又驚失手.  算把啦 !

都吃人送給自已的自家制月餅會更為幸福.  想將幸福相送.......不易為之.

如果, 有一日我學識整月餅,  就一隻有柯華田同朱古力做餡的傳統豬仔餅送俾你. 

不過, 都要我買返個焗爐先有架生去做餅. 

你不好, 又話唔好吃... 又話不是什麼牌子就不要送來. 

你不好, 同我說有其他人送你月餅, 多到擺到上天花頂. 

 但, 我知你不會這樣不客條. 

上面說的那個臭口不是你. 

做咩還要送月餅給他, 前世欠他的媽 !?   你知, 我在說誰嗎 !?

鬼節才過一天就到去中秋節....唔係掛 ! 咁想做月餅  !?

就一隻有柯華田同朱古力做餡的傳統豬仔餅送俾你.  我只做一隻, 係最想送給你一個.


2019.08.15











沒有留言:

發佈留言