2019年8月17日星期六

今日行程

“日历”的图片搜索结果

今日行程

本來叫他陪我去會展買蒸焗爐, 順便去行行逛逛.  要他做苦力嗎  ! 

但他說要上班.  為了見他一面我今早去了尖沙咀陪他吃早餐, 肯德機...佢鐘意食.
但我就想飲早茶食籠蝦餃. 

 之後送了他去上班附近依依不捨, 今日要送人返工....... 

之後, 我自已就回家.  無無聊聊睇返[知否, 知否....] 早前沒看的一, 兩集無線外購片.  

拿起了本怪房子想看, 但又驚驚地. 倪匡著的.  我未打開呀 ! 不如你話我之這是本恐佈故事書嗎 !?  笑...我未睇呀. 

看完, 我會驚...我一個在家會胡思亂想的.  看唐小姐的清純愛情小說會更合適我

八月 SCHEDULE 未定好.  而家街上旺區又不想去, 免遇上不可預算意外. 天氣又要熱都是留家最舒服. 




2019.08.17

沒有留言:

發佈留言