2019年8月30日星期五

合和旋轉自助餐 THE GRAND BUFFET

THE GRAND BUFFET

是位於灣仔合和中心62樓的旋轉自助餐 , 一邊嘆美食一邊欣賞迷人美麗香港景色, 想想也樂透了 !

去旅行時好多時會到當地旋轉餐廳吃飯賞美景.  想一想原來自已沒去過位於香港的自轉360度餐廳 !  要試一試啦 !

朋友提醒要早點訂位, 訂位時要早早揚言需坐窗口位置.

午餐每位HKD328 加 10% = HKD360.80 (一至五) , 包餐飲一杯, 可免費泊車.

時段: 12:00  至  2 :30PM

這是屬於我們的香港...........香港真係好靚.  在這樣環境下嘆國際美食, 浮生若夢, 珍惜美好.


其實全場坐滿人, 這照片是剛進場影.  要提早幾星期訂位呀 !

睇睇我吃了些什麼麼 : -

頭盤: 第一碟,  食碟青 BB加碎蛋沙律, 青瓜好新鮮又切得好薄, 好刀功呀 .


第二碟, 在壽司巴有肥美大墨魚刺生, 鮮三文魚刺生.  赤貝剌生, 鰹魚剌生.  樣樣也試齊, 最正是赤貝剌生好鮮甜.  朋友拿了煙燻三文魚, 不錯, 濃郁煙燻味但不太咸. 



第四碟, 仍是凍食海鮮....有東風螺, 蛤蜊, 下碟有長腳蟹腳和鉗, 鮮凍蝦. 青口我無吃不是我杯茶. 


下面那杯藍莓乳酪不太甜, 巧味道


開始食碟熱的,  雞蛋仔不太掂好硬又不熱, 應該預先做好放出來, 所以不要太早取來吃.  要等後一點時才取吃..就可食到現場即做的雞蛋仔.  其實也想吃格仔餅.   芒果糯米糍入面不是原粒芒果, 有點失望怪怪地的味道.  


來多一碗芽菜, 魚蛋, 大頭蝦喇沙湯底, 好滿足.  隔離位人兄開始笑我點解重食得落? 


這個魚翅餃同燒賣,每次限取兩籠, 好想食多一轉這款魚翅餃但要等即蒸又多人排隊而放棄了, 所以最後食了叮噹豆沙包. 


見他們在笑我大食, 就開始吃甜品,  這個是柚子雪芭配涼粉, 椰凍同蜜餞紅桑子.  


這個是紅沙包子富有中秋節特色食物似的? 好似吃緊剛剛蒸出籠月餅.  


他們還有很多美食不能盡錄, 有一些我都無法再放入肚子, 飽飽了.  
朋友吃了天婦蘿蝦, 我就取不到 ! 尚有一個專做印度食物檔子, 燒味部, 沙律區同不同的芝士, 甜品款式也很多呢 ! 絕對值得再試.....

雪-2019.08.30

沒有留言:

發佈留言