2019年8月16日星期五

阿爺年代的歌



估歌名, 他傳了一隻阿爺年代的歌給我聽.

好老套一點也不好聽.  重要走晒音我聽了一陣就想關機.  有點刺耳.

對不起, 我好老實不會隨便俸承別人, 你真係唔掂我就好難說出: [嘩 !  好好聽呀 ]  .

我將首歌轉發了給阿蘇老太,  我自已在上網好辛苦找出來的, 慢慢找出原唱者. 才轉給蘇老太. 
他傳過來的, 是他自己主唱, 自已彈奏鋼琴. 我驚蘇老太收到後會好失望.

聽著一首她年代的歌.  會怎樣呢.....

隨著歌聲音, 時光倒流回到年輕時聽著同一首歌時自已.  是否這樣呀 !

你聽祖兒歌, 她聽秀雯, 而她就聽千嬅的.  點解男生愛女生歌, 而女生就喜歡男生歌.

唉,  唔係啵.  他好似喜歡聽哥哥的歌.

我自已........樂壇中歌聲個個都鐘意, 有時也喜歡播播老歌.  有時又會聽城城的.  間中會聽返黎明你請不要來 .

找一隻新歌給你聽:





我追緊大陸劇呀 ! 知否, 知否.............

你估到歌名就送你咖啡一包.  真的.....


2019.08.16


沒有留言:

發佈留言