2019年9月9日星期一

近日玩緊麵粉



近日玩緊麵粉.

好慘呀 ! 好可憐.........發極都發唔起. 硬到似舊圓碌碌石頭. 

第一次都免免強強OK,  之後越來越不似模似樣.  恕我未能拍張照片出來給你笑.

下次再努力過, 下次要出量杯跟足網上食譜去做. 

他說: [不再做幫我做試食.]

再強迫他吃唔三唔四曼頭, 就不會饒恕我, 這一個不合格學廚.

我: [咁叻, 你整給我看, 要軟淋淋, 又要有麵粉香味. ]

第一次整時候, 真係幾好食有少少成功係發漲得不足夠. 差了丁點. 

估不到一次衰過一次.

有無高手教路呀 !  指點一吓迷津, 有什麼橋妙.  快點寫出來教教我啦.

“麵粉”的图片搜索结果



2019.09.09

沒有留言:

發佈留言