2019年9月12日星期四

想去海洋公園話無晒自由行



多謝你陪我看呀 !

我用了幾天時間煲了套長劇, 佢說都不知有什麼好睇 ? 熟口熟面的橋段.  完全沒有新鮮感.

看一套古裝片也好過看年青學生, 醫護, 律師, 老師革命的新聞.

再看網上那些新聞和短片我就癲癇架啦...........

我今天請了半天假.........不要說見到我辦公時間在FACEBOOK 上遊走. 

我自細就愛看情情愛愛的故事, 這麼坦白會俾人罵的.

不過, 他出年紀大見識多就容易估到劇情發展, 我每每也估不到就想追看劇情發展.  昨晚實情二點未眠. 

佢個樣衰衰咁....笑人地, 咩人地...笑緊我.

“海豚卡通”的图片搜索结果
做咩講講下看劇又轉話題貼張圖出來,  想去海洋公園話無晒自由行, 不用排隊.... 可惜, 我未生日.  要不就免費入場完一天.

FACEBOOK 放兔仔, 這兒放海豚.



沒有留言:

發佈留言