2019年9月26日星期四

遊 [港珠澳大橋]



“港珠澳大桥”的图片搜索结果



十月份又約好了精彩節目, 日程表未出呀 !

佢地時間充裕返工都可以偷懶. 主動負責搜集遊玩資料.

怎樣轉車, 去那兒玩.  在那裡找好東東吃........

一日行程, 妳們快點寫出來, 我興奮.

我忙到連去旅遊網站、旅遊網誌、 YOTUBE 都無時間.

那天行程就交給妳們啦 ! 到時候我只交個人出來...

其實, 有時候有男友, 有朋友計劃好行情, 安排好節目.  真係好幸福, 不用自已動腦筋就可以坐享其成.

雖然, 男朋友都一早話要去澳門玩.  但我私底應承同妳們去.  無計啦 ! 同她們一起我會很開心, 是另一種快樂.

男朋友見得多都要找閨密, 講講是非, 談談女人經.  飛起他日子......嘻嘻.

十月份, 我可以坐大巴士遊覽港珠澳大橋啦 ! 

我的一日精話遊 [港珠澳大橋] 在十月份見.


2019.09.26





沒有留言:

發佈留言