2019年9月5日星期四

想看劇



哎呀 ! 真係要麻煩你幫我找一找套劇在那個網可以看到呀 !

我想一次過去追劇, 看丁點劇透上不接, 下不接上. 到喉唔到肺. 

如果, 真係找到你就COPY 條LINK 給我啦 !

那一集最好睇, 我現在好難說給你知道...其實集集都好好睇.  最特別的是她和他第一次見面, 在講他倆童年, 個小女孩頭上夾了個髮簪蠻可愛, 服飾是淡淡的藍暗花. 

如果, 你找到了 ! 你來我家一齊煲劇, 一齊睇.  準備定些沙律, 零食, 飲品重有月餅來招待惠勞你出力找大陸劇. 

睡魔忽然急CALL , 我唔寫太多字啦 ! 也沒有什麼長文交出來. 

如果, 今晚有甜夢, 明天就寫一遍夢內愛情. 

但要有夢發才寫得出來.



一返工, 趕工完成人都謝曬, 原諒我要跟你就 GOOD NIGHT LA.

晚安啦 ! 晚安啦 ! 晚安啦 ! 晚安啦 !



2019.09.05



沒有留言:

發佈留言