2019年9月29日星期日

罵人時點解總有一句



罵人時點解總有一句: 前 [你老板呀]! 又 [你老板呀]! 後 ?

以前的我, 絕對不回真的罵他們, 就算明知老板們有不對也總會幫他們找一個值口,
幫他們說句好話.

現今, 有時候覺得自已改變了,  開口埋口已變成 [鬼唔望佢快點關門執笠] , 睇佢幾時執笠....

人是自私, 佢執笠我就有 遣散費. 

有時候, 男朋友為工作忙, 日夜加班見他做得這麼辛苦.  我都會嘴咒埋他那個粗口的老板,



[希望佢快點關門執笠] 嘻嘻嘻....哈哈

但這些都是口頭嬋, 我自已不幹就算啦, 幹麼要人家執笠咁毒辣.   也許往後要改改自已口頭嬋.

希望佢快點生意慶隆, 人手加完又加.  

HONEY 就升職加薪,  長HEA唔休. 

查實, 我都有點驚, 現在好多老閭會偷偷地錄音, 直入員工個人電腦, 查閱郵件等等.  


真係驚, 佢會俾我的累, 俾我害倒了. 

對不起 ! HONEY. 

笑...........😋

2019.09.29









沒有留言:

發佈留言