2021年1月24日星期日

刻意放任自已字白字

 

是呀 ! 好多時候會刻意在文字中留下對他思念 ! 有時又刻意放任自已字白字, 寫一些口語化文字隨喜歡隨心所想而不筆. 

沒有聽你教的寫完後要睇多一次, 再睇多一次看清楚文字是否暢順. 句與句之間有沒有漏寫或打多幾個字.  係, 係, 係....係我掛住同朋友聊天, 又掛著去八掛時事港聞而匆忙倉卒去按動鍵盤按鈕, 打出不堪入目網誌.  

本以為這些沒有靈魂碎碎日常事, 沒有動腦筋去寫網誌和那些蒼白無內容故事一定留不住你目光.  

想不到, 你還是會常常到訪, 你還是會像以前一樣幫我和教我寫和打不懂得的字, 改正我寫錯的.  

多謝你, 多謝你留言給我. 速成輸入法 [立] 鴨正寫應該是[ 月+女] = 臘 ;  [E] 媽呢 ! 正寫應該是[女+ 弓] = 姨媽.  

前幾頁都有錯...是呀 !  知道的 !  

我會盡量改一改我的陋習, 但能否改得成功就不能保証. 

想到這裡, 想起你曾經說過話真係有點害羞有點愧對. 

2021.01.25





沒有留言:

發佈留言