2021年1月26日星期二

喔飲喔吃

   


近日寫情節與實際生活有點距離, 沒有拿刀刀去切菜.  有人無飯吃跟著我無啖好食啦 ! 
無工開無錢花, 有工開有花紅都不願花錢.  佢口頭話無錢, 後悔早幾年拍拖用了很多錢, 但倒頭來段段都是假桃花.    

         識識埋埋這麼多任女友, 那會有錢剩呀 ! 你呀 ! 好應該趁現時能同母親一齊住就儲返個錢. 

咩呀 ! 俾女生喔晒些錢, 就走來這兒喔飲喔吃.   

          一於唔俾飯佢食, 食晒我雪櫃糧餉.  食晒我那些 ( OUT 晒 DATE ) 食物. 
 
           我唔買啦 ! 我唔買啦 ! 驚俾他KO 晒又驚他很快回家...買了過期也沒有人吃. 


以上情節與現實生活無關.  

雪-2021.01.26

沒有留言:

發佈留言