2021年1月28日星期四

想看笑片

 佢睇緊片, 我就打打網誌, 上上網各有各所好.  

叫他幫我執相, 佢又懶得里我, 好多相想執返好去...喂 ! 好陏吓好啵. 

唯有...帶返個耳機聽聽歌來寫這一頁?  最愛你什麼 ?  

答案:  ------------------------------------- 不是一見鐘情. 

有點不相信這是有愛情感覺 ? 

答案: -------------------------------是/ 不是

如我, 幾仟個舊我. 真我........

我只是一個過路人, 難過, 難過, 好難過.  

離開了以後未能忘記你......如果愛過後未從放棄.  

答案: ------------------------------沒有/ 已放棄; 未能忘記/ 已忘記

笑...........聽緊情歌, 聽緊浪漫愛歌.  

再不找返首情歌來滋潤這棵枯萎了心, 很難再寫出愛著他感覺.  

喂 ! 再放些笑片來看看.   見緊什麼 ? 

同你講呀 ! 唔準唔里我呀 ! 

2021.01.28







沒有留言:

發佈留言